تفرقه
 
ایران اسلامی

 به گزارش «شیعه نیوز»، اظهارات خطیب نماز جمعه شهر فلوجه عراق و در میان تجمع کنندگان این شهر، عکس العمل های بسیاری از روشنفکران و فعالان را بر انگیخته است. 

"سعد الفیاض" در سخنرانی اش و در برابر سیل جمعیت اعلام کرده خداوند ما را برای دفاع از رسول مظلوم واقع شده [صلی الله علیه و آله] نزد شیعیان آماده کرده پس بگویید "الله اکبر" . این اظهارات فتنه گرایانه ی الفیاض همزمان با دهها عملیات تروریستی در شهر های مختلف عراق و کشته و زخمی شدن صدها شیعه بیگناه صورت می گیرد. 

نماینده حزب کردستان "محمود عثمان" در واکنش به این سخن گفت: کسانی که بر منابر مردم را به خشونت و فرقه گرایی تحریک می کنند، مخالف قانون عمل می کنند، تمام قوانین و شرایع این عمل را جرم به حساب می آورند و با آن مخالف هستند؛ وی سپس خواستار جلوگیری از تکرار اینگونه خطبه ها شد. 

این چندمی باری است که نظیر این گونه سخنان از خطیبان تجمع کنندگان در برخی از شهر های عراق شنیده می شود؛ چندی پیش یکی از خطبای تظاهرات الانبار، در اقدامی رو به جلو، که حاکی از تسلط گروه القاعده، حزب بعث و ... بر تظاهرات الانبار ، موصل و فلوجه و ... داشت، با صراحت و به صورت علنی از تظاهرکنندگان خواست، برای قتل عام شیعیان به استان های جنوبی و مرکزی عراق حمله کنند.  
 
 وی؛ شیعیان این مناطق را مجوس! خوانده و گفته بود: باید به منازل آنها حمله کرد و آنها را قتل عام کرد. این خطیب در ادامه سخنان گستاخانه خود که از شبکه "الرافدین" عراق پخش می شد، مدعی شده بود: نه تنها باید شیعیان عراق را قتل عام کنیم بلکه باید به ایران، بحرین و قطیف و تمام اماکن شیعه نشین جهان حمله کرده و آنها را قتل عام کنیم. 


نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت13:37---24 مرداد 1392


شما رو به بازدید از وبلاگ مارشال دعوت میکنم با عکس ها و مطالب سرگرم کننده در خدمت شما هستیم. کافیه فقط یک بار وب ما رو امتحان کنید خیلی ممنون دوست عزیز.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 1 بعد از ظهر
امیروووو

درباره وبلاگ


وبلاگی برای یاداشت های من و انچه من به آن علاقه مند هستم.خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 12609
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!